Ügyfélfogadási rend a Ceglédi Közös Önkormányzati HivatalbanCegléd Város Önkormányzata az alábbiakról tájékoztatja a lakosságot Lakossági tájékoztató a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal
ügyfélfogadási rendjéről Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy 2021. május 10-től a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatalban az alábbiak szerint alakul az ügyfélfogadás rendje:
Időpontegyeztetésre és az esetleges telefonos ügyintézésre az ügyintézéssel érintett szervezeti egység alábbi telefonszámain van lehetőség, ügyfélfogadási időben (hétfőn 12:30-tól 18:00-ig, kedden 8:00-tól 12:00-ig, szerdán 8:00-tól 16:00-ig, és pénteken 8:00-tól 14:00-ig).
Titkárság: 06-53/511-404 és 06-53/511-405; Hatósági Iroda: 06-53/511-454, 06-53/511-416, és 06-53/511-423; Beruházási Iroda: 06-53/511-426 és 06-53/511-430; Szervezési Iroda: 06-53/511-436 és 06-53/511-427; Pénzügyi Iroda: 06-53/511-443 és 06-53/511-442; Adóhatósági Iroda: 06-53/511-450, 06-53/511-451 és 06-53/511-449; Anyakönyv: 06-53/511-462 és 06-53/511-463; Szociális ügyek: 06-53/511-400, 326-os és 366-os mellék.
A hivatal elektronikus és telefonos elérhetőségei a www.cegled.hu honlapon megtalálhatók.
A beadványok továbbra is elhelyezhetők a hivatal Kossuth Ferenc utcai bejáratánál, az épületbe vezető ajtóhoz kihelyezett kék színű gyűjtőládába is. Kérem, hogy a beadványokban adjanak meg telefonos, vagy elektronikus elérhetőséget, amelyen – szükség esetén – a hivatal fel tudja venni Önökkel a kapcsolatot!
Polgármester fogadóórája: minden hónap első szerdáján 9-12 óráig és harmadik hétfőjén 15-17:30 óráig. Alpolgármester fogadóórája: minden hónap második és harmadik szerdáján 9-12 óráig. A jegyző és az aljegyző fogadóórája: minden hétfőn 13-17 óráig. Az időpont egyeztetés minden eseten előzetesen, telefonon történik. (A képviselői fogadóórák május 23-tól kerülnek megtartásra.)
Fenti intézkedések visszavonásig érvényesek.
Megértésüket és együttműködésüket köszönöm!
Dr. Diósgyőri Gitta címzetes főjegyző |
menu